7 Липня

У Київській школі державного управління імені Сергія Нижного триває унікальний для України навчальний курс “Школа міністрів”. До середини жовтня українські та закордонні експерти ділитимуться із обраними на конкурсній основі учасниками власними знаннями та досвідом державного управління.

Впродовж триденного модулю слухачі курсу мали нагоду:

  • Ознайомитись із формуванням державних політик на лекції Віктора Андрусіва
  • Зануритись у тонкощі геополітичного інституціоналізму в дискусіях з Пьотром Кульпою
  • Дізнатись більше про вплив культури на становлення держав і націй від Наталі Жеваго
  • Стати першими, кому Ілія Куса презентував проект “Концепція зовнішньої політики України”
  • Перейняти досвід реформування державної служби від Альони Шкрум
  • Відвідати “Коридори влади” на лекції експерта Українського інституту майбутнього Ігоря Попова
  • Опанувати інструментарій “Економічної інженерії для держуправлінців” на авторському занятті з Віктором Галасюком
  • Дізнатись більше про засоби та методи законотворчості від Дмитра Луценка
  • На прикладах познайомитись із історією формування Конституцій декількох держав, зокрема Великої Британії, США та Німеччини на лекції Олександра Чебаненко

У фокусі цього модуля були —  проблематика державного управління та шляхи виходу з глухого кута, в якому опинилась уся система сьогодні. Ідейний натхненник та керівник “Школи міністрів” Пьотр Кульпа підкреслив:  “Україна не в стані вести політику державного зростання без початку реальної війни з групами, які мають злочинні інтереси, що впливають на всі гілки влади.

Процес відновлення неможливий без суто політичних рішень, сенс яких – виявити і вирішити конфлікт в устрої держави, оскільки сам конфлікт стосується основ країни, а його наслідки — структурні і впливають на динаміку усієї системи.”

Спеціальною гостею другого модулю стала засновниця освітньої організації “Культурний Проект” Наталя Жеваго.

У своєму виступі Наталя пояснила взаємопов’язаність впливу культури на становлення  держав і націй. “Підвищення рівня культури — це підвищення рівня складності, у якому людина та суспільство здатні робити висновки та діяти”.

У навчальній програмі курсу значну увагу приділено  практичному застосуванню здобутих знань. Так, “домашнім завданням” на другий модуль став самостійний пошук та  розгорнутий аналіз реформ, що змінили країни світу. Опрацьовані та презентовані кожним учасником матеріали стануть в нагоді в рамках роботи слухачів курсу над власними проектами реформ.